Newspapers in England and Canada devoted their front pages to the closing of Rupert Murdoch's News of the World. Murdoch's own Sun, Times of London and Wall Street Journal Europe edition played the story prominently. Several front pages featured photos of Murdoch, his son James, and Rebekah Brooks, who Prime Minister David Cameron said Friday should have resigned.

The Sun front page announced the end of its sister publication.
The Murdoch-owned Times of London featured a photo of a young Murdoch above its story about the end of News of the World.
Give credit to the Murdoch-owned Wall Street Journal Europe edition, which played the news prominently.
The Guardian featured a photo of Rebekah Brooks, chief executive of Murdoch's News International.
Daily Mail also featured a photo of Rebekah Brooks.
The Daily Telegraph featured a photo of Rupert and James Murdoch with Rebekah Brooks.
The National Post focused its front page on Rupert Murdoch, James Murdoch and Rebekah Brooks.
The Globe and Mail profiled the major players in the scandal.
The Toronto Star devoted most of its front page to the scandal.
Daily Express made room on its front pages for Harry Potter news.
The New Zealand Herald featured the news above the fold, with a caricature of Murdoch.
The New York Times competes with the Murdoch-owned Wall Street Journal, especially its New York edition.
The Washington Post gave the news roughly the same front page space the Wall Street Journal did.
The U.S. edition of the Wall Street Journal treated the news in a more subdued manner than the Europe edition of the paper.
The Murdoch-owned New York Post ignored the story on its front page.