In a Jan. 2 story about media mogul Rupert Murdoch's activities on Twitter, The Associated Press erroneously reported that his wife Wendi had joined the micro-blogging site under the name "wendi deng." The San Francisco-based Twitter Inc. had initially marked the account as genuine, but later said it was a fake. In a statement Tuesday, Twitter said "the wendi deng account was mistakenly verified for a short period of time. We apologize for the confusion this caused."