A New York Times correction notes The Daily News did cover the parliamentary hacking report issued this week in the U.K.:

An article on Wednesday about Colin Myler, former editor of The News of the World and current editor of The Daily News, who has become part of the hacking scandal story at Rupert Murdoch's British newspapers, described incorrectly Daily News coverage on Tuesday about a parliamentary report on the scandal. The Daily News's Web site did indeed publish information about the report, an article by The Associated Press; it is not the case that the Web site published ''nothing.''