When an article in The Economist about the disappearance of the boozy business lunch claimed that "Hacks at Bloomberg Businessweek can be disciplined for so much as sipping a spritzer," Josh Tyrangiel wasn't having any of it.

Tyrangiel, editor of Businessweek, took to Twitter to set the record straight:

The Economist took note and soon added a correction to the piece:

Correction: An earlier version of this article claimed that journalists at Bloomberg Businessweek could be disciplined for sipping a spritzer at work. This is not true. Sorry. We must have been drunk on the job.

Tyrangiel was pleased: