The Independent corrects a claim about U.K. tabloid The Sun:

In his column on Tuesday Matthew Norman stated that The Sun had not published "Not. One. Word. Not a dickie bird" about Assistant Commissioner Sue Akers' evidence at the Leveson Inquiry that there was a "culture" of "illegal payments" at The Sun. This was incorrect. The Sun reported it in a small piece on page 4. We are happy to set the record straight.