University of Kentucky gets Sun-Times to remove payment rumor in recruiting story

Chicago Breaking Sports
The Chicago Sun-Times’ story said “rumors/sources that have [basketball player Anthony] Davis choosing Kentucky are also alleging that the commitment cost $200,000.” Paul Skrbina points out that, “if true, any such payment would be a grave violation of NCAA rules and put the Kentucky basketball program in a precarious position.” The rumor was pulled after Kentucky demanded a retraction. || Yahoo! Sports: “A sloppy/unfounded rumor.”
> Sportwriters turn to Facebook for clues on ballplayer’s intentions

We have made it easy to comment on posts, however we require civility and encourage full names to that end (first initial, last name is OK). Please read our guidelines here before commenting.