The Independent corrects a claim about U.K. tabloid The Sun:

In his column on Tuesday Matthew Norman stated that The Sun had not published “Not. One. Word. Not a dickie bird” about Assistant Commissioner Sue Akers’ evidence at the Leveson Inquiry that there was a “culture” of “illegal payments” at The Sun. This was incorrect. The Sun reported it in a small piece on page 4. We are happy to set the record straight.

The Independent

We have made it easy to comment on posts, however we require civility and encourage full names to that end (first initial, last name is OK). Please read our guidelines here before commenting.