The Independent corrects a claim about U.K. tabloid The Sun

The Independent corrects a claim about U.K. tabloid The Sun:

In his column on Tuesday Matthew Norman stated that The Sun had not published "Not. One. Word. Not a dickie bird" about Assistant Commissioner Sue Akers' evidence at the Leveson Inquiry that there was a "culture" of "illegal payments" at The Sun. This was incorrect. The Sun reported it in a small piece on page 4. We are happy to set the record straight.

  • Craig Silverman

    Craig Silverman (craig@craigsilverman.ca) is an award-winning journalist and the founder of Regret the Error, a blog that reports on media errors and corrections, and trends regarding accuracy and verification.

Comments

Related News

Email IconGroup 3Facebook IconLinkedIn IconsearchGroupTwitter IconGroup 2YouTube Icon